امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی قند عسل مامان و بابا

عکسای مسافرت امیرعلی به رامسر در 5 ماهگی

1392/8/9 15:00
167 بازدید
اشتراک گذاری

تو پشه بند لالا میکردم پشه ها نیشم نزنن خبامیرعلی

امیرعلی در جواهرده

امیرعلی

 

امیرعلی

تله کابین سواری امیرعلی

امیرعلی

از تله کابین که پیاده شدیم حسابی گرسنه ام شد آخه خسته شده بودم دیگه

امیرعلی

امیرعلی و دخترعمه اش مبینا

امیرعلی

مثلا بار اولم بود رفته بودم کنار دریا ، تو چادر همش خوابیدم

امیرعلی

نگه داشتیم صوبه بخوریم هوا خنک بود چسبید

امیرعلی

بلال خوردن امیرعلی در گردنه حیران

امیرعلی

کنار دریاچه ارومیه بودیم هوا بدجوری خنک بود منو تو ماشین نگه داشتنناراحت

امیرعلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله اکرم ومامان حمیده
13 آبان 92 14:45
خاله اکرمم قهر کرده بود که چرا اونو نبردیم راست میگه بیچاره دیگه دلتنگ من شده بود هی میگفت بالام ده بالام ده حمیده مامان هم میگفت بر گردین دیگه این دختر اونقدر گفت بالام ده بالام ده من خسته شدم (اصلا از اولش باید خاله اکرمم رو با خودم میبردم )